Activities by:
Goal Path
- (none) (0)
- Apprenticeship (0)
- Employment (0)
- Independence (1) Apply Independence filter
- Postsecondary (2) Apply Postsecondary filter
- Secondary School Credit (0)
Levels
- (none) (0)
- 1 (2) Apply 1 filter
- (-) Remove 2 filter 2
- 3 (0)
Competencies
- Communicate Ideas and Information (2) Apply Communicate Ideas and Information filter
- (-) Remove Understand and Use Numbers filter Understand and Use Numbers
- (-) Remove Manage Learning filter Manage Learning
Welcome!
Task-Based Activities for LBS is a collection of activities aligned to the Ontario Adult Literacy Curriculum Framework (OALCF) and organized by stream, goal path and level. This fully searchable database provides task-based activities (available in Microsoft Word and PDF) to help you support your students in achieving their goals.
of 3
1 - 3 Results:
Switch to table view
Comments: 0
Pour cette activité, la personne apprenante prendra en note toute leurs activités en apprentissage et de gestion du temps pendant une semaine, en fera la révision, révisera les données et ensuite ils...
Goal Path: Postsecondary
Date Added: Monday, January 5, 2015
Comments: 0
Dans cette activité, l'apprenant prendra note de leur apprentissage et la gestion de temps pendant une semaine, réfléchira sur leurs découvertes et créera ensuite un plan d’apprentissage et de...
Goal Path: Postsecondary
Date Added: Monday, January 5, 2015
Comments: 0
Les personnes apprenantes doivent estimer le temps que prendront les activités tout en les ordonnant en ordre prioritaire afin de planifier leur journée.
Goal Path: Independence
Word File: MilleEtUneExcuses_A_C2 2_E 2.docx
Date Added: Sunday, April 13, 2014
of 3
1 - 3 Results:
Switch to list view
Title | Rating | Description | Goal Path | Word File | Date Added | Comments | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Journal d’apprentissage et de la gestion de temps - Partie A |
No votes yet |
Pour cette activité, la personne apprenante prendra en note toute leurs activités en apprentissage et de gestion du temps pendant une semaine, en fera la révision, révisera les données et ensuite ils... | Postsecondary | Journalapprentissageetdelagestiondutemps - A_ES_B2.1_B3.2a_C2.1_C4.2_E.2.docx | Journalapprentissageetdelagestiondutemps - A_ES_B2.1_B3.2a_C2.1_C4.2_E.2.pdf | Monday, January 5, 2015 | 0 |
Journal d’apprentissage et de la gestion de temps - Partie B |
No votes yet |
Dans cette activité, l'apprenant prendra note de leur apprentissage et la gestion de temps pendant une semaine, réfléchira sur leurs découvertes et créera ensuite un plan d’apprentissage et de... | Postsecondary | Journalapprentissageetdelagestiondutemps - B_ES_B2.1_B3.2a_C2.1_C4.2_E.2.docx | Journalapprentissageetdelagestiondutemps - B_ES_B2.1_B3.2a_C2.1_C4.2_E.2.pdf | Monday, January 5, 2015 | 0 |
Mille et une excuses! |
No votes yet |
Les personnes apprenantes doivent estimer le temps que prendront les activités tout en les ordonnant en ordre prioritaire afin de planifier leur journée. | Independence | MilleEtUneExcuses_A_C2 2_E 2.docx | MilleEtUneExcuses_A_C2 2_E 2.pdf | Sunday, April 13, 2014 | 0 |