Activities by:
Goal Path
- (none) (0)
- Apprenticeship (1) Apply Apprenticeship filter
- (-) Remove Employment filter Employment
- Independence (1) Apply Independence filter
- Postsecondary (0)
- Secondary School Credit (0)
Levels
- (none) (0)
- (-) Remove 1 filter 1
- 2 (1) Apply 2 filter
- 3 (1) Apply 3 filter
- 4 (0)
Welcome!
Task-Based Activities for LBS is a collection of activities aligned to the Ontario Adult Literacy Curriculum Framework (OALCF) and organized by stream, goal path and level. This fully searchable database provides task-based activities (available in Microsoft Word and PDF) to help you support your students in achieving their goals.
of 2
1 - 2 Results:
Switch to table view
Comments: 0
Les personnes apprenantes doivent identifier leurs plus grandes qualités et leurs points faibles ainsi que des moyens d’améliorer celles-ci.
Goal Path: Employment, Apprenticeship
Word File:
EmbaucheMoi_E-F_B1 1_E 1.docx

Date Added: Friday, March 28, 2014
Comments: 0
Les personnes apprenantes sur la voie vers l’autonomie ou l’emploi doivent pouvoir comprendre et interpréter les différents termes utilisés dans le Guide de l’automobiliste pour apprendre à conduire.
Goal Path: Employment, Independence
Date Added: Thursday, May 9, 2013
of 2
1 - 2 Results:
Switch to list view
Title | Rating | Description | Goal Path | Word File | Date Added | Comments | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Embauche-moi! |
No votes yet |
Les personnes apprenantes doivent identifier leurs plus grandes qualités et leurs points faibles ainsi que des moyens d’améliorer celles-ci. | Employment, Apprenticeship |
![]() |
![]() |
Friday, March 28, 2014 | 0 |
Lire le Guide de l’automobiliste |
No votes yet |
Les personnes apprenantes sur la voie vers l’autonomie ou l’emploi doivent pouvoir comprendre et interpréter les différents termes utilisés dans le Guide de l’automobiliste pour apprendre à conduire. | Employment, Independence |
![]() |
![]() |
Thursday, May 9, 2013 | 0 |